Četrtek, 18 april 2024
Iskanje

Zvest konstruktivistični ljubezni

16. okt. 2018 | 22:37
Dark Theme

Ostalo je okrog 500 slik in risb - tihožitja, pokrajine, geometrijske kompozicije - očitne umetniške vrednosti. Ostalo je 16 konstruktivističnih risb, ki jih je še ne dvajsetleten ustvaril pod vplivom Avgusta Černigoja in njegove tržaške konstruktivistične šole ter jih vse življenje skrbno nosil s seboj. Risb, ki »preprosto nimajo primere v slovenskem prostoru in tudi v širšem evropskem bi jim jo težko našli,« kot je zapisal likovni kritik Peter Krečič. Ostala je v precejšnjo skrivnost ovita življenjska zgodba, začetna postaja Trst, končna postaja Beograd, vmes Ljubljana, Monza, Benetke, Brno, Praga, Pariz.
Morda je treba razloge, zakaj je Eduard (Edvard) Stepančič (1908–1991) skoraj povsem neznan slikar, poiskati tudi v njegovi življenjski zgodbi in takratnih političnih razmerah. Iz pozabe ga skuša izvleči tudi manjša razstava, ki jo 17. oktobra odpirajo v Bruslju. V njegovem rojstnem Trstu pa Stepančičeva dela niso še bila na ogled.

Za branje in pisanje komentarjev je potrebna prijava