Kljub bližini in srednjeevropski pripadnosti Slovenija ne sodi med najbolj zastopane države v programu letošnjega Miittelfesta. Predstavlja se namreč z dogodkom (in pol). Svoje izrazite raziskovalne žilice ni postavila pod žaromete, temveč je nagovorila širše občinstvo s pomirjujočo, zasanjano klasično podobo klasičnega baleta. Kubanski koreograf Howard Quintero Lopez je podpisal novejšo baletno produkcijo SNG Opera in balet Ljubljana Giselle Adolphea Adama, ki jo je hišni baletni ansambel predstavil na trgu ob čedajski stolnici, iz praktičnih razlogov s posneto glasbo (na posnetkih orkester vodi Aleksandar Spasić).
Dolg aplavz in navdušeni vzkliki so na koncu nagradili vse nastopajoče, še posebno soliste, ki so napeli mišice v tehnično zahtevnih prizorih, ki jih je protagonistka v naslovni vlogi, japonska baletka ljubljanskega ansambla Marin Ino, nadgradila z izjemno milino, mladostno svežino in igralsko ekspresivnostjo v podajanju preobrazb lika.
Več v današnjem (torkovem) Primorskem dnevniku.